Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2011 14:32 - ИЗЛЕЗЕ И РАЗГОВОРЪТ МЕЖДУ БОЙКО И ПЪРВАНОВ
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 4237 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 15.01.2011 15:11


                     Сутринта посетих градската баня и точно си насапунисах лицето, когато усетих в ръката си нещо твърдо. Отмих сапуна и погледнах какво държа – ах, флашка. Огледах се – сред облаците пара се отдалечаваше гола фигура, направих опит да я запомня, но запомних само един гол гъз. Набързо се изплакнах и оглеждайки се, се прибрах вкъщи. Мушнах флашката и… Оказах се, че на нея има СРС-е с познати гласове. Още от първите думи ставаше ясно, че това е разговорът между президента и министър председателя, за който се спомена вчера. Ето дешифрираният текст: ПЪРВАНОВ: - Добър ден, Първанов е. БОЙКО: - Кой Първанов, от коя телевизия? ПЪРВАНОВ: От никоя. Президентът се обажда. БОЙКО: Сериозно? Ами какъв е тоя непознат номер? Не ми се изписва нищо. ПЪРВАНОВ: Дадоха ми го от НСО – купили няколко телефона от циганите, дето още не се подслушват. Така че можем да говорим спокойно. БОЙКО: Твоят може да не се подслушва, ама знам ли моя. Казвай. ПЪРВАНОВ: Става дума за Мишо Бирата. Твоите хора пак го рекетират. Пък той е от моята квота. БОЙКО: Тя твоята квота няма край, бе. С какво толкова е заслужил този Мишо Бирата? ПЪРВАНОВ: Ами много дава за спорта. А нали сме се разбрали, който дава за спорта, да не го бараме. БОЙКО: Абе сигурно не е само това. Сигурно си и плаща. ПЪРВАНОВ: Той отдавна иска да се разбере и с вас, но не знае на кого да се обади – на Танов ли, на Дянков ли, на теб ли? За ракията се разбрахме миналата година, нали, ама не е ставало дума да се разберем кой при вас кара влака с бирата? БОЙКО: Който го кара, ще му се обади. Айде от мен да мине, кажи на Мишо, че ще го оправим – щом е за спорта, и че си държа на думата. Ама да ми пишеш жеста, щото един ден като се обърне палачинката, ще имам да вземам. ПЪРВАНОВ: Няма проблеми. И аз си държа на думата…. БОЙКО: Ало, ало, Първанов, наистина ли си ти? Дянков, ти ли си правиш майтап? ПЪРВАНОВ: Аз съм, но почнах да си преправям гласа. Ако записват разговора, ще кажа после, че не съм аз. БОЙКО: За следващия път и аз ще си преправям гласа. Но ще трябва да си уговорим парола, за да се познаем.
ПЪРВАНОВ: Какво предлагаш?
БОЙКО: Ти ще си "Гоце", аз ще съм "Боце".
ПЪРВАНОВ: Елементарно, Борисов, личи си, че си бил прост пожарникар.
БОЙКО: Предлагай ти.
ПЪРВАНОВ: Аз ще съм „круша”, а ти ще си 
„ябълка”. Хайде, рапорт даден. БОЙКО: Рапорт приет.   Дешифрирал:Дачко Яворов



Гласувай:
9



1. meto76 - Очаквам продължение : Разговор Б...
15.01.2011 15:26
Очаквам продължение : Разговор Бойко и Мишо Бирата!Първанов и Мишо Бирата!
цитирай
2. анонимен - Ха ха, на фона на всичко, още и шег...
15.01.2011 15:47
Ха ха , на фона на всичко , още и шегички.Разпъна се на кръст този човек.За Бога.
цитирай
3. анонимен - Сега ми става ясно
15.01.2011 19:25
защо Първанов каза :
" КОЙТО НОЖ ВАДИ, ПЛАНИНА ПОВДИГА ".
А бе, има си полза от СРС - тата !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4612354
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2828
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031