Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2016 21:45 - за Вагината и..вината!!
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 8742 Коментари: 26 Гласове:
14

Последна промяна: 24.09.2016 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                      

  Тайната на Тайните

   /Арканум 1.15м.57сек.

  https://youtu.be/qTaI1e23jgI

 
         

    Тезата ,която искам да защитя пред вас,

и може би заедно с вас,е„Първородният грях“...
има ли логически смисъл този„мит“,или е просто мито
логия и ала бала,както спомена една мила колежка v23.
Разбира се,за да се изправя най смело пред уважаемата
аудитория, аз съм събрала малко материали в главата си.
Основоположният въпрос е,разбира се,кой създаде Религии
те/ основно християнска,юдаизъм и мюсюлманска/..
ако потърсите по сериозно,отговори има налични в отворе
ната „библиотека“на Интернет и Гугъл,още по добре,ако на
мерите време за четене на подебели книжки/освен Книгата/
Да маркираме Библията, като задължително четиво преди 16 годишнината си,е меко казано прекалено строго,да не
кажем претенциозно.Но,за добро,или лошо, аз изнамерих
„първата“Библия в моя дом ,когато бях само на 10г..
Така е трябвало,защото Бог не си играе на зарове, там горе,знаете :)
Тази Книга на книгите е сътворена от около 40 различни
автори,за около 1500г, може би сте срещали тази информа
ция. Надали някой безумен,или безработен лаик,би загубил
толкова време и енергия,за да пише откровени глупости,и
небивалици/според нашата колежка ваня23.Да потърсим..

   Кога била написана Библията?

Библията е изключителна книга. Над три милиарда души я смятат за свещена. Тя е най–продаваната книга на всички времена. Библията, изцяло или отчасти, е издадена на повече от 2400 езика и от нея са отпечатани около 6 000 000 000 екземпляра.
 

МАКАР че Библията е най–четената книга в историята, съществуват различни предположения за това кога била написана, особено тази част от нея, позната като Еврейските писания или Стария завет. Може би си чел такива предположения в списания и книги или си гледал документални филми, в които учени споделят своето мнение по този въпрос. Ето някои съвременни възгледи:

▪ „Библейските книги били написани главно в периода VIII–VI век пр.н.е., тоест от дните на пророк Исаия до дните на пророк Йеремия.“

▪ „Вече два века библейските учени са на мнение, че Еврейските писания са съставени и написани предимно в персийско–гръцката епоха (V–II век пр.н.е.).“

▪ „Целият текст на Еврейските писания в сегашната му форма датира от гръцката епоха (II–I век [пр.н.е.]).“

Как християните, които вярват, че „цялото Писание е вдъхновено от Бога“, трябва да гледат на тези противоречащи си възгледи? (2 Тимотей 3:16) За да разберем отговора, нека научим повече от една страна за мнението на учените и от друга страна за гледната точка на Библията.

Хронологията в Библията

Еврейските писания съдържат много хронологични сведения. Те сочат, че първите книги били писани по времето на Моисей и Исус Навиев, преди около 3500 години.*През XI век пр.н.е. Самуил, Давид, Соломон и други също написали части от Еврейските писания. Тези писания били последвани от исторически, поетични и пророчески книги, датиращи от IX–V век пр.н.е.

Преписи на тези библейски книги или на части от тях, с изключение на Книгата Естир, присъстват в свитъците от Мъртво море. Радиовъглеродният анализ и палеографията (наука за древната писменост) потвърждават, че най–старите от тези свитъци датират от около III–II век пр.н.е.

m.wol.jw.org/bg/wol/d/r46/lp-bl/2011410

Моят интерес, обаче е съсредоточен върху „мита“за
„Първородният грях“,кой го замисли като такъв,
...и с каква цел..
няма как,пак ще стигна до там,докъдето ме води моята
интуиция...защото Логиката тук не достига..
малко повече..
/следва утре в 20 20 /намиг

АРКАНУМ - ОЗНАЧАВА ЕЛИКСИР.
ARCANUM - ЕЗОТЕРИЧНИ (ТАЙНИ) ЗНАНИЯ И МИСТЕРИИ, ТОЕСТ - ТАЙНИ УЧЕНИЯ.


image




    





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - такаа....
23.09.2016 22:03
докато прочета 2- 3 -5 пъти „Книгата“...
вече бях станала на авторитетните 50г.....
и,реших „Сама“ да намеря ..Истината...
е, намерих я...
и станах Свободна....
ако щете ..вярвайте...
Търсете Я и вие..
а скоро ще пиша/ отново
по другата любима Тема..
за „Народа,който се бори с Бога “
до скоро...
цитирай
2. watchtowerman - каква ще да е тая тайна
23.09.2016 22:16
щом може да бъде разкрита дори само с вагината ?!... Ако една Тайна е разкрита, значи не е била чак такава СКРИТА тайна...На простолюдието НИКОГА няма да му се разкрие Тайна...Само ще му разказват приказки от шипковия храст, като им лепнат етикет "Тайна"...
цитирай
3. katara - разбира се,това са
23.09.2016 22:35
абстрактни понятия,съгласна съм...
зависи, как ще ги интегрирате към Вашия Висш Аз..
Хубава вечер,благодаря ви!
цитирай
4. milady - Тайните и пророчествата ..
23.09.2016 22:49
са Откровение от Бога/ каквото и да означава тази дума.. ...
като признание към Духа..
затова е казано ..
Искайте, и ще ви се даде
почукайте ,и ще ви се отвори/ парашута/ ха ха
Търсете и ще намерите...
/това от мен
цитирай
5. indiram - Здравей, Катара!
23.09.2016 23:14
1205-7=?!
Какви са тези числа? - книжката, която четох като Библия - последна номерирана страница (1205) и първа номерирана страница (7)...

Въпроси:
- 1205 или колкото страници - как са били писани и преписвани в Древността (книгопечатането било у Средновековието)
- Горе в текста видях - "... Библията, изцяло или отчасти, е издадена на повече от 2400 езика и от нея са отпечатани около 6 000 000 000 екземпляра." - да се изкаже Нумерологията!... (24 - 6, нулите какво са)

Засега...
Поздрави!
цитирай
6. milady - индира ,здравей, и аз уважавам Нумерологията..
23.09.2016 23:25
мисля,че тя е наука,подобна на математиката,
астрономията и астрологията..но,при това е езотерична.
/ т.е. скрита, тайна ,затворена..
Сигурно е твое хоби? аз съм лаик, но пък съм любознателна..
да ти призная ,не съм обърнала внимание колко стр. е точно „Книгата“
продължавам ,да търся и да я изследвам...най критично.
като Михаля...дето гонил вятъра, че и аз ..
Хубава вечер, мила !
цитирай
7. anin - Юленка, дорогая
24.09.2016 12:38
Греха според мен е в това, че Ева прави секс с Змията, т.е представител на рептилоидната раса и така омеши породите...
цитирай
8. katara - aни, много интересно,Тройка в Рая/ хеех ,довечера ще напиша едно стихо..
24.09.2016 13:13
anin написа:
Греха според мен е в това, че Ева прави секс с Змията, т.е представител на рептилоидната раса и така омеши породите...



я ,подай линк, мила...
тази перспектива е абсолютно в десятката ..
и то с две думички !!
Бравааа, страхооотна си ,анн !
цитирай
9. anin - Нема линк, Юлка, неема ;))
24.09.2016 13:37
Всички имаме по нещо от рептилското-земното, но е тръгнал процес на "събличане"на змийския материал...така че е мн. важен стремежа към Божественото, едно завръщане към изначалната ни чиста същност ...
цитирай
10. watchtowerman - За да "прави секс" змията с жената, значи трябва да е имала атрибута на Адам..
24.09.2016 14:42
Т.е. "змията" ТРЯБВА да е била Човек ?! Явно, ползвате Вагината си за да мислите, вместо Главата...
цитирай
11. saankii - колега, дебата става все по интересен...благодаря !
24.09.2016 15:12
Име:Тодор Мачканов
Възраст:65
Пол:мъж
Професия:eлектро
Интереси:Божественост, НЛО и всичко останало

айде ,опитайте се, да консолидирате всичките си „интереси“
и тогава ,може би ще намерите връзката м-у вагина и Първ.Грях..
анни,права си, Истината не е за всеки..
Харесах ти комента многоо,но кой ли го ...разбра..
цитирай
12. anin - Това към мен ли е?
24.09.2016 15:36
watchtowerman написа:
Т.е. "змията" ТРЯБВА да е била Човек ?! Явно, ползвате Вагината си за да мислите, вместо Главата...

Адам и Ева си живеели кротко и блаженно в Рая, чисти и невинни като деца с отворени Сърца.
Един ден се появил Змия-Рептил и заговорил Ева:
-Хей, красавице, как си, скучаеш ли? Искаш ли да те науча на една интересна игра, от която ти става много хубаво?
Ева ококорила любопитно очи и се съгласила, защото невинноста й пречила да прозре задните мисли на лукавия хитрец. Тогава Рептилчо я притеглил към себе си и започнала сексуалната игра, и на Евичка й харесало много, това за нея било ново, непознато и различно.
На другият ден й се приискало пак да играе на тази приятна игра и отишла при Адам, така научила и него как се прави....
Казват, че първият й син Кайн бил заченат от Змията, а вторият Авел от Адам, ноо след като първият убива вторият, оттам нататък всички следващи човеци са по тая генетична линия, но доколкото знам си има и чисти рептили, които се "женят"само помежду си... Писано е, че са слизали от небето Божествени синове и са спали с човешки дъщери, вероятно за подобряване на генетичния материал...
цитирай
13. katara - ани ,права си,но да дадем малко повече пояснение..
24.09.2016 18:29
От всичко ,което аз съм изчела..
се оформи една такава картина в главата ми..
Змея/рептилия/ е от расата на Ануннаки, супер развита
древна космическа такава, която решава, да колонизира
Земята, и да я експлоатира за свои нужди.. и..кеф, много ясно ...
За тази цел те създават с високо интелегентни генетични
Програми нов вид /Адамов/ с цел по нататъшно размножаване и..
работа . Това идва да обясни,Защо Битие започва с тези слова..
За сега ,толкоз...Има много книги по Темата, а също и видео научен материал.
Още една книжка/ ДНК на Богове/ Д-р Крис Харди/ антрополог
Тя всъщност прави обзорно Резюме на трудовете на З.Сичин.
ще бъде интересно и др.да се включат в Дискусията..
Благодаря ви за прочита !
цитирай
14. watchtowerman - Боравите с информация от Книга - Библията в случая, Която е ПРЕВОД !!!
24.09.2016 21:39
Четейки ПРЕВОДА няма как да не започнете да разсъждавате с вагината си...Но, ако се опитате да четете Библията от ОРИГИНАЛА на староеврейски, ще ви се наложи да ползвате мозъчните си клетки...Едва тогава ще узнаете, че се докосвате до една Тайна, ключ към много други...Иначе ВИНАГИ ще стигате до шундаранайките като обяснение...
цитирай
15. katara - колегата Уоч, много ми стана интересно...
24.09.2016 21:50
я,подайте нещо апокрифно,което е Тайна за нас,
простосмъртните човешки дъщери ..с „празни“ вагини..
моля ?
цитирай
16. watchtowerman - Разбирам мъката...
24.09.2016 23:57
Когато една вагина е "празна", не я пълнете със знание...Защото на вагината не й трябва акъл...А "нещо" друго...Не се опитвайте да натикате в нея Вселената, защото това няма да разреши проблема ви...Нужно е само да се гушнете до Адам и да помъркате...Тайната за жената е да намери Обич. Грехът на Ева не е, че се е онодила, нещо, което на много люде така им се ще най-много - мерак за онождане, а "грехът" е, че Ева и после Адам тръгнаха към Знанието, преди да са познали и разбрали Любовта. А Знание БЕЗ Любов твори само Престъпления - грехове... Елементарен пример, ако човек има "знание" да кара кола, а няма "любов" той НЯМА да ЗАЧИТА човешкия живот ни на пешеходна пътека, ни на пътя...
цитирай
17. anin - Уоч-незнамкакво си,
25.09.2016 08:22
Твоето тълкование е верно, и не противоречи на моето, допълват се...
цитирай
18. katara - ето това аз наричам културна дискусия.Благоадря ви,анни и колега Мечканов.
25.09.2016 11:23
а "грехът" е, че Ева и после Адам тръгнаха към Знанието, преди да са познали и разбрали Любовта. А Знание БЕЗ Любов твори само Престъпления - грехове... Елементарен пример, ако човек има "знание" да кара кола, а няма "любов" той НЯМА да ЗАЧИТА човешкия живот ни на пешеходна пътека, ни на пътя...

няма нужда от многоо локуми...
тук сме единни...
Първа и последна е Тя Любовта ..
/безусловната, нали ?
слънчеви и топли,щастливи есенни дни...

цитирай
19. katara - vania23 ...
26.09.2016 19:31
нямам модерация,чак сега те „виждам“...
въпросът към мен ли е ?
или, към @12 anin
интересна е Темата,определено..
Благодаря за въпроса..
цитирай
20. vania23 - Понеже коментарите ми излязоха анонимни
27.09.2016 12:09
ето, че са изтрити.

Чак днес прочетох коментара на anin, а и следващите. Хъм, значи вие сте направили компилация между библейските Адам и Ева и рептилите, прапредставител, на които е змията.
Хъм, и къде са тези рептили? Аз не съм рептил и в това може да сте сигурни. Моите приятели - също, познатите ми - също. Къде са рептилите? Аз защо не ги забелязвам?

цитирай
21. vania23 - Поразтърсих, попрочетох.
27.09.2016 13:34
Сетих се, че преди година дъщеря ми много се беше запалила и ми говореше убедено за планетата Нибиру, рептилите и прочие, и прочие.
Не мога така лековерно да подходя към нищо. Може да е вярно, а може /и е по-вероятно/ да не е.
"Доказателства" също може да се манипулират. Всичко може да се манипулира.
То точно там е големия проблем - в този свят от лъжи истината изглежда много съмнителна.
цитирай
22. milady - .)) о„даа,Темата е Хит в Мрежата,лично аз чета повече книжки,ваня23
27.09.2016 15:01
vania23 написа:
Сетих се, че преди година дъщеря ми много се беше запалила и ми говореше убедено за планетата Нибиру, рептилите и прочие, и прочие.
Не мога така лековерно да подходя към нищо. Може да е вярно, а може /и е по-вероятно/ да не е.
"Доказателства" също може да се манипулират. Всичко може да се манипулира.
То точно там е големия проблем - в този свят от лъжи истината изглежда много съмнителна.


така,както те слушам ..
сигурно никак не ти е лесно
с тези вечни съмнения..
айде и на теб повече усмихвации от Ада..
ха ха ха...
и Все пак ,ти нямаш ли мнение?
благодаря ..
цитирай
23. vania23 - Аз също чета, Юлия,
27.09.2016 15:39
всеки ден. Ако някой ме попита - ти колко книги си чела?, няма да мога да му отговоря. Цял живот, всеки ден... ами, много трябва да са :) Художествена литература основно - в нея поначало всичко е художествена измислица. Поне никой не предявява претенции за моята вяра. Чета за удоволствие.

Това не са съмнения, Юлия. За да има съмнение, трябва да има вяра, а аз не вярвам.
Разбира се, че имам мнение. И то е да не приемам лековерно никоя "истина", която някой друг ми поднася на тепсия. По-добре в нищо да не вярвам, от колкото да вярвам в нечия лъжа.
Ако наистина яко ни манипулират рептили, то те не биха позволили да изтече никаква информация за тях - иначе, що за рептили биха били :) А има и много печелбари, които много хубави парички си докарват, издавайки най-различни измишльотини, твърдейки че са истина. Народът е покъртително лековерен.
Ако някой рептил ме дръпне и ми разкаже рептилската си история първо едно хубавичко ще го разпитам, ще го поопипам, поодърпам и ако ми удържи на теста - око да види, ръка да пипне, е, ще му повярвам - къде ще ида при това положение :))
цитирай
24. katara - vania23,дебата няма край..и начало, бих добавила;))
27.09.2016 19:28
за да сложим някакъв разумен Епилог...
нека цитираме Адептите..
„Всичко е Лъжа и всичко е Истина/ тибетските лами..
лично аз, вярвам само в действието,ако ме разбираш..
а в паузите ..чета,когато се уморя.
от мен, поздрави на семейството!
цитирай
25. katara - опс, и аз се върнах /като теб/ да добавя.. media.newage.bg ›
27.09.2016 19:35
ние, всички човеци,имаме рептилски мозък/заден
и в ДНК-то влечугоподобни хромозоми..
нормалните хора го „овладяват“ някак,но има
такива/рептилии/ с над 65% и там си проличава на моменти,
когато те загубят контрол“ .Явлението се нарича шейпшифтинг/от англ.
Има какво да се чете,всеки сам си избира ,според Нивото и вибрациите
потърси сама, да не ставам наставник..
сладурке,прегръдки..
цитирай
26. vania23 - Да му сложим край :)
28.09.2016 12:29
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1075984
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031