Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2011 20:01 - ПИСМО НА КМЕТА МИМО КАРАДИМОВ ДО БОЙКО БОРИСОВ
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 3027 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             Многоуважаеми господин Борисов, Пише Ви Мимо Карадимов  – кмет на село Либново. Със сигурност сте чували за мен – викат ми Кадафито, защото само Муамар Кадафи е повече години на власт – той начело на Либия, аз – на село Либново. Както се развиват нещата обаче, май ще го мина адаша по управление. За пръв път станах кмет по времето на другаря Живков. Първия и втория мандат спечелих със 100 процента кръгло. Така че промените ме завариха като комунистически кмет. Следващия мандат станах кмет – социалист. След това – кмет-социалдемократ. Един мандат даже бях седесар. После – монархист. Последните два мандата бях избран от ДПС и Атака. Сега ме канят отвсякъде, защото винаги печеля. Как няма да печеля, като повечето от половината жители на общината са карадимовчета – тоест един род сме. Е, разни млади племеници надигат глава, но знам как да се справям с вътрешнородовата опозиция. Чух че Ваш кандидат щял да бъде Калчо даскалчето. Че той може да е акъллия, ама не е местен – и два гласа няма да получи. Аз държа и земята, и гората и не на последно място – ракиения казан. А той какво държи – на Марко чадъра. Ще бъде голям резил, господин Борисов, за Вашата хубава партия. Та се питам – що не ме издигнете за ваш кмет? След като издигнахте Кирчо във Варна и Данчо в Сливен. Познавам ги от разни семинари. Че в сравнение с тях аз съм направо Майка Тереза. Нашето село е на края на магистралата – на 4 километра северно. Чух че ще идвате да откривате последните два километра другата седмица. Аз ще дойде на откриването. След това можем да се отбием до наше село – да се почерпим и да се разберем. Не се колебайте, господин Борисов – стопроцентова победа Ви гарантирам.   Ваш Мимо Карадимов.   ПП Не отлагайте за следващите избори, защото това май ще ми бъде последният мандат. Хората бягат и скоро няма да можем да покрием нормите за мажоритарен избор на кмет. А няма ли избори, няма и живот за мен. М.

Из подготвената за печат книга "Писма до Бойко Борисов и др."
 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4662440
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2829
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930