Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2011 11:03 - ЖОРО ДЖОРОВ/СПОНСОРА/ ПИШЕ НА ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 3494 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 23.07.2011 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Уважаеми Господин Министър на Вътрешните Работи, Пише ви Жоро Джоров, бизнесмен, срещали сме се като сте идвали в нашия град, повече ме знаят по прякора – викат ми Спонсора. Сигурно се сещате. От три години съм спонсор на Вашето така бедно министерство – дарил съм сигурно една цистерна бензин на колегите от нашето РПУ. Казвам „колегите”, защото и аз съм работил в системата, но още преди години се захванах с бизнес. Имам няколко бензиностанции, така че не е проблем да направя някое и друго дарение – от излишъците. Само че онзи ден отидох да направим дарението за второто шестмесечие и ми казаха, че вече не можело. От Европейския съюз казали, че не трябва. Било нещо като подкуп. Уважаеми, господин Цветанов, Аз съм с чисто съдебно минало, никога не съм бил криминално проявен. 12 пъти съм следствен, но винаги съм излизал чист. Какво толкова лошо има, че подпомагам органите на реда в борбата им с престъпността? Чувството за дарителство съм наследил от родителите си. Без спонсорство просто не мога да живея. Сега кого да дарявам? Чета за малкия Ники, дето му трябвали пари за някаква операция. Иначе щял да умре. Карат ми да давам за някакъв дом за сираци, дето децата умирали от глад. И какво като умрат? И какво ако оцелеят? Ще се промени ли нещо в страната? Нищо. Като трябва някой да ги спасява, държавата да ги спасява. Ако почнем да  даваме за всички деца, дето щели да умрат, кой тогава ще спаси родната полиция? Като гледам колегите как седят в колите на някое закътано място, пушат и нищо не правят. Защото не им стига бензина. А в това време престъпниците се вихрят с пълни резервоари. Всъщност аз не искам нищо в замяна. За три години най-много три пъти да са ме хващали да карам пиян, но като кажа, че съм Жоро Спонсора, дето им пълни резервоарите, веднага ме пускат. Тази цистерна, дето я дарих, бълха ме ухапала. Ако знаете колко ми струват един съдия и един прокурор… Та си мисля, Господин Министър, че сигурно има начин да уредим все пак дарението под някаква форма. Както казва моят адвокат „Няма начин да няма начин”. И винаги е познавал. Ако е по-лесно, дарението ще го оформим в куфарче. За да мога да карам спокойно и да спя спокойно.
С чувство за изпълнен дълг.
     



Гласувай:
4



1. total - ....
23.07.2011 11:40
да помогне на бедните хора,кво ги рантути тия мизерници без капка чувства
цитирай
2. анонимен - eRepublik
14.08.2011 15:21
http://www.erepublik.com/en/referrer/Lord+BlackASH - Присъединете се към еРепублика еБългария!
eRepublik и eBulgaria
Сигурно се чудите що за чудо е това .
Аз ще се опитам да ви обясня на кратко що за игра е,
и ще ви препоръчам да се регистрирате за да видите с очите си този нов еСвят
в който страна като еБългария стои на доста по-различно място сред останалите по света и за разлика от реалния живот, не сме съвсем забравени от Бога . Играта е от типа симулация на реалния свят, с икономика на страните, политика, войни, вестници, фирми и много, много активност.Играта е групова, но има и индивидуално израстване.
Има над 50 Държави от целия свят с население от почти 400 000 граждани.
Можете да станете горд жител на този нов свят и еБългария и да видите с очите си доста интересни скандали, воини, надпревари, коментари и какво ли още не между страните. Ще срещнете битки между съседни страни, които в реалния живот са първи приятели, но в играта далеч не се наричат с приятелски имена.
Това прави играта много интересна за следене и доста смешна понякога, а и наистина могат да се видят различни ситуации, по-различни от нашата действителност.

http://www.erepublik.com/en/referrer/Lord+BlackASH
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4653903
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2829
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930