Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 09:50 - БАЙ ИВАН ПИШЕ НА ЙОРДАНКА ФАНДЪКОВА
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 2280 Коментари: 0 Гласове:
0



                         Уважаема другарко Фандъкова,     Признавам, че не съм от привържениците на Вашата партия, но както върви може вече да гласувам за нея. С огромно възхищение посрещнах решението Ви да не се допускат повече чалга-концерти на най-светото място в България – площада „Александър Невски”. Става дума за едно от най-срамните събития в историята на България – т.н. юбилеен концерт на „Пайнер” на 9 юни т.г. Между другото аз бях един от тези, които Ви сигнализираха за случилото си с писмо, макар и да не бях се подписал. Писал съм много писма до различни институции, но сега за пръв път някой ми обръща внимание, за което Ви благодаря сърдечно. Най-радостното е, че всички сме на едно мнение. Даже онзи Дим Дуков, който не харесвам по ред причини, и той пише в един вестник, че бил втрещен от концерта. Говорим си и с другите пенсионери от нашия вход – и те одобряват. Някои даже предлагат чалгата да се обложи с акциз. Така нямало да има нужда да се мъчи другаря Цветанов да прави постоянно акции за проверка на бандероли на алкохол и цигари, дупката в бюджета ще я запълнят чалгаджиите. Аз обаче имам по-сериозно предложение – чалгата направо да се забрани. Както едно време разните певци - проводници на упадъчни западни влияния. По онова време бях отрядник, от Доброволните отряди, и имам опит как да се овладее положението. Ако знаете колко рошльовци съм остригал, колко зози и суинги съм пратил в Белене. Ако ме потърсите, мога да споделя своя опит. Предвид международното положение в този момент сигурно няма да можем да пратим да упражнят народополезен труд толкова много младежи и девойки, колкото се бяха събрали пред храма, но бихме могли да им намерим друго занимание. Една част ще ги пращаме на стадионите – и без това там публиката намалява. Ще ги черпим по една-две бири и тогава те с викове „българи-юнаци ” и  „съдията - педераст”  ще дадат импулс за възраждането на този любим български спорт. Друга част ще пратим по трамваите, за да бият всеки, който прилича на гей, негър, циганин или, не дай си боже, на правозащитник. Защото не може да се пее само за любов, трябва да се научат децата и „силно да мразят”, както казва поетът. Трета част обаче е добре да изпратим в Пловдив в оперния фестивал, организиран от Калуди Калудов в Пловдив, за който нямало достатъчно купени билети. Ще им купим ние – така посъветва и Дянков, макар него сърце не ми дава да го нарека „другар”. И още нещо. Аз съм кореняк софиянец. Още баща ми е живял в София. Заслушах се в песните на чалгаджийките – ами там вилнее див провинциализъм. В една песен се говори как за лирическия герой копнеели всички софиянки. Явно младежът е от провинцията и иска да развращава нашите културни столични девойки. Тя каква стана – създадохме социалистическия Димитровград да служи за пример, а те ни се качиха на главата. Остана въпросът – как допуснахме да се случи всичко това? Да оскверним този площад, който помни толкова прекрасни митинги и толкова патриотични слова. Никога няма да забравя какви речи държеше тук Волен Сидеров. Как хубаво каза: ако допуснем Турция в Европейския съюз, над Айфеловата кула ще се издигне минаре…И т.н. Това е истинска поезия, не като пълните с еротични намеци и даже пожелания текстове, които проечаха онази вечер. Вместо младите да викат „България – за българите!” и „Турците – в Турция!”, пеят за любов. И то за любов без граници – без никакви социални и патриотични елементи. Без да се изтъква националната ни идентичност. В една единствена песен се пя за България – явно от кумова срама. Записах си един куплет, в който ясно личи безродството, което ни налагат чалгаджиите: „Всички сме хора на този свят И носим чувства святи. И всички имаме сърца – И бедни, и богати…”   Предлагам накрая забраната да важи само за чалгата, а патриотичните митинги да си останат.   Ваш почитател   Иван Иванов – пенсионер - общественик    http://zonabg.info/        


Тагове:   Фандъкова,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4652520
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2829
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930