Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2010 08:42 - МИНЧО БУДКАДЖИЯТА ПИШЕ НА БОЙКО БОРИСОВ
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 2519 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 09.05.2010 16:32


Уважаеми Господин Министър Председател, Миналата седмица видях в медиите, че някой е преписал и публикувал СТРАТЕГИЯТА НА ГАНЧО БАКАЛИНА -виж по-долу . В нея той набелязва мерки за преодоляване на негативните последици от увеличението на ДДС, което се очакваше. Иначе в личен разговор същият Ганчо ми го каза по-просто: - Минчо, каквото и да вдигат, само ще ми го накривят. А Ганчо ги разбира тия работи – той е в бранша от байтошово време. Още миналата седмица си казах – ако Бойко прочете Стратегията на Ганчо, ще се откаже от вдигането на ДДС, което и стана. Значи има смисъл да се пише. Та искам и аз да кажа моето мнение за Вашата идея до всяка будка да се сложи по един полицай и така да се пресече продажбата на контрабандни цигари и алкохол. Тоест изтичането на държавното богатство през прозорчето на будката. Като дългогодишен представител на будкаджийското съсловие, искам да ви разкрия някои тайни. Първата е, че по този начин ще хванете същото, което щяхте да хванете, ако бяхте увеличили ДДС-то – тоест на Марко Чадъра. Като чух за идеята за планираното полицейско присъствие пред будките, първо се попитах – кого ще ми пратят от районното? Гошо Селския или Ванчо Тариката? Ако е Гошо, за една кутия цигари на ден не само ще седи на пост със затворени очи, но пред нощта ще ми пази будката безплатно. Ако е Ванчо Тариката, ще ми иска освен цигари и по една бутилка Пещерска. Господин Борисов, моля Ви, кажете на министър Цветанов, ако може да ми пратят за постови Гошо Селския. През последните пет години съм бил жертва на пет акции. Четирите пъти бях предупреден и нищо не намериха, петия път обаче си бях забравил телефона вкъщи и така ме хванаха в крачка. И ми намериха 12 стека цигари без бандерол. Е, аз се бях заредил с повече, но останалите ги държа в багажника на колата – зад будката. Иззеха ми цигарите и ме питаха откъде ги имам. Аз казах, че не познавам снабдителя и така свърши всичко. На другия ден се заредих отново от същия снабдител, който ме предупреди повече да не си забравям телефона вкъщи. Та искам да Ви уверя, господин Борисов, че от тази работа с постовете няма да излезе нищо. Ако искате да съберете онези стотици милиони за запълване на дупката, ще трябва Вие лично да тръгнете по будките. И като намерите цигарите без бандерол, и като питате откъде идват, а някой като мен почне да се прави на разсеян, забийте му два шамара. Така, както сте направили със Стенли – когато сте видели дъщеря Ви да плаче. Тогава аз ще кажа кой е снабдителя. Намерете го и му забийте и на него два шамара. Той душа под наем носи и веднага ще пропее. И така нататък действайте с шамарите и ще разберете къде е истината. Та в това е бедата в нашата държава – няма кой да раздава шамари. Може би защото никой не ще да узнае истината. Или може би защото всички я знаят.    С уважение Минчо Минчев /Будкаджията/   От ъгъла на ул. Левски и ул.Ботев  /ЗонаБГ//


Тагове:   Минчо,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - И да не забрави Б.Б.
09.05.2010 13:03
Когато провежда тази акция Б.Б. да не забрави операторите от "МВР Пикчърс"!
цитирай
2. vmitkov - Не само няма кой да раздава шамари,
25.05.2010 09:00
но най-лошото е, че всички знаят, че шамарите не са неизбежни. Особено ако си откраднал достатъчно, за да го споделиш с онези, които трябва да те шамаросат.

В България ще има ред и дисциплина и народът ще започне да работи съвестно и качествено само когато шамарите станат неотвратими за крадците, особено за крадците с власт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4612386
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2828
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031