Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 08:39 - ЗАПОЧВА ЛИ ОПЕРАЦИЯ „АЙЛЯЗИТЕ”?
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 2049 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.04.2010 08:42


        Изповед на един държавен служител                  
Този Бойко започна да прекалява. Вместо да си гледа бандитите и тройната коалиция започна да посяга на правата на обикновения трудов човек.
Всички знаем, че от 1 до 6 май се почива. Събират се два празника и трябва да се празнува. Освен това на 4 май в наше село има събор. Тоест, събират ни се три празника. Таман изтрезнеем от Първи май, идват Съборът. Таман изтрезнеем от Събора и дойде Гергьовден. И към 8-9 цъфнем росни на работа. Тази година обаче щяло да се почива повече само след Гергьовден. Така ще изпуснем Събора. Което си е терор, да не кажа геноцид. Веднъж пак се беше случило така, но Шефът /аз съм му шофьор/ ни разпусна. Вика – бегайте, и без това от нашата Агенция файда няма, поне да не хабим ток. Тази година обаче е казал никой да не мърда. Вика:”Да не почне Операция „Айлязите”, че на всички ще ни духнат под опашката.” Увъртях се вчера, викам поне мен да ме пусне заради събора, а той вика – ако пусна теб, всички ще искат да ги пусна. Пуснах молба за отпуск – имам четири месеца отпуски, които не съм ползвал. Целта ми беше да ми се съберат 12 месеца и да си ги взема преди пенсията или да ми ги платят, но бях готов да жертвам три дни. Шефът обаче не разписа. Четох, че профсъюзите предложили трудовите хора да не пускат молби за отпуск, а само да уведомяват. Щеше да бъде толкова хубаво – пишеш на едно листче: „Шефе, заминавам за три дни” и духвам. Ама още не се било приело – каза Лилито от Личен състав. Тя пък имала пет месеца събрани. И сега ще вися като паяк от понеделник до сряда. И без това работа няма – Шефът щял да ходи командировка. Клюката е, че всъщност щял да почива в Гърция – той всяка година по това време там ходи. Няма справедливост в тази държава – едни в Гърция на плаж, други на работа. Добре, че Марчето, секретарката, ме научи на една игра на компютъра – с карти. Така ще я караме по празниците – едни на събор, други – пред компютъра.  http://zonabg.info/    



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4612975
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2828
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031