Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2008 10:09 - Д о Г-н Управителя на PR АГЕНЦИЯ „ХОХЕГЕР КОМУНИКАЦИОНБЕРАТУНГ
Автор: evgenitodorov Категория: Политика   
Прочетен: 2029 Коментари: 1 Гласове:
0



 

                                      М О Л Б А 

             От ЕВГЕНИЙ ТОДОРОВ – PR специалист – самоук

 

Уважаеми Г-н Управител. С радост научих, че Вашата агенция е ангажирана от българското правителство, за да работи за неговия имидж.

С настоящето писмо моля да бъда назначен във Вашата фирма като Главен консултант.

Нямам специално образование, не знам чужди езици, не съм специализирал никъде – просто съм живял през цялото време в България и съм наблюдавал живота.

Отнасям се с дълбоко уважение към Вашите специалисти, но изпитвам известни съмнения, че те познават българската действителност и българската душевност.

Ще дам няколко кратки примера.

Изграждането на позитивен имидж на правителството и страната в този труден момент, когато обвиненията в корупция се сипят всеки ден, не може да стане без анализ на българския национален характер.

Попитайте Вашите специалисти дали са чували и могат да направят актуален анализ на следните народни мъдрости  и идиоматични изрази:

  1. Интересът клати феса.
  2. Кат ми пееш, Пенке ле, кой ли ми ти слуша.
  3. Гьонсурат.
  4. Кой ми сра в гащите?

 

В горните четири реда се съдържа цялата философия на българското управление и представлява ключ към реакцията му на получените критики.

Ако се окаже, че Вашите специалисти не са запознати с материята, съм на разположение за поемане на отговорен пост във Вашата агенция.

 

С уважение

 

/подпис/



Тагове:   агенция,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stefanov - Браво!
20.07.2008 10:12
Страхотна пародия. Продължавайте!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evgenitodorov
Категория: Политика
Прочетен: 4613528
Постинги: 329
Коментари: 2374
Гласове: 2828
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031