Въпросът, както винаги, е КОЙ Е ВИНОВЕН?
Има и един насочващ въпрос – защо едно време ги нямаше тия работи, а сега ги има?
Така отговорът на първия въпрос става: ВИНОВНА Е ДЕМОРАЦИЯТА?
Колкото и да е лоша демокрацията обаче, все пак тя си е наше, българско дело. А по стародавна традиция вината трябва да е извън нас. Трябва някой друг да е виновен. А другият виновен са американските филми, които са пълни с насилие, които ни учат на жестокост, на които младите подражават и т.н. Да не говорим, че Холивуд са го създали евреите.
Всичко е напълно ясно. Американският филм е вреден.
Само че който гледа внимателно американски филми, би трябвало да е забелязал, че в крайна сметка там по принцип накрая добрите побеждават.
В Американския филм законът стои над всичко.
В Американския филм, ако има чернокожо ченге, то по пронцип е добро – защото зрителите не трябва да се възпитават в омраза към представителите на малцинствата.
В Американския филм има исторически оптимизъм, което го прави пряк продължител на идеите на социалистическия реализъм.
Затова се питам – дали всъщност учениците-насилници не се възпитават от Българския филм. Не от този, който гледат в кината, а от този, който върви ежедневно по улиците.
В него децата на бандитите имат по-високо самочувствие и всички им завиждат.
Пример за подражание са и бащите им – те карат скъпи коли и открито демонстрират пренебрежинето си към властта.
Няма български ученик, който да не е виждал как в дискотеката идват лошите, заобиколени с красиви девойки и зли охранители, сядат на централната маса и всички ги уважават. И никога не влиза някой български Стивън Сигал, за да въздаде справедливост.
В Българския филм всички виждат кой продава наркотици, само ченгетата не виждат.
В Българския филм най-малка е ролята на закона.
Така че кой може да бъде пример за подражание на младите българи – героите на Българския филм.
И още нещо. Американският филм свършва за два часа, а краят на Българския не се вижда.