Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 19:40 - Koгато си вкопчен в Смисъла
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7705 Коментари: 26 Гласове:
2

Последна промяна: 04.06.2011 01:25


image

image

...Когато си стабилно вкопчен в основополагащите истини.
Когато усетиш с цялата кънтяща резонансна сила на съзнанието и вътрешното си "Аз" фалшивите трептения на една недостойност.
Когато си достатъчно осмелен и мотивиран да тръгнеш - напред към освобождаването от поредната илюзорна клопка...
Когато съзираш в нечии чужди очи не това, което си викал в своите пречисти моления към Онова свише...
Когато гласът вътре в теб не просто нашепва, а настойчиво и почти строго повтаря да се отдръпнеш от пътеката на посредствеността и да отстъпиш от хлъзгавата почва на съмнението...
Когато с порите на съществото си усещаш лъжата, онази, щателно репетираната в дебрите на черното пространство в душата, зейнало след изтръгването на нечия съвест...
Когато искаш не просто да си тръгнеш, а да хукнеш презглава към уюта на чистото си лично пространство, защитено от алчните стъпки на недобросъвестността...

...Тогава си спомняш - като deja vu, онези моменти, когато същността ти е трептяла на арфичните струни на сродна душа...
...Когато любовта е надничала иззад зениците на очите ти, за да дари със сияйност новия ден, новата мисъл, новата надежда...
...Когато във всяка своя клетка усещаш пулсиращия геном на човешката природа, с нейната вездесъща  необходимост да се раздаваш - отново, и отново, винаги...
...За този, когото си обичал.
Но истинно.

Съжалявам. Но това не бе моята любов. Не бе дори и обич. Не бе даже увлечение. Не бе страст, болка, раздиране, гняв и безсилие.
Беше просто нищо.

А след нищото остават съществените жалони в моя живот - детето ми, приятелите, близките, това, което правя, аз самата...

...До новата надежда, която знам, че ще пристъпи.
Защото, въпреки камуфлажа от песимистични оттенъци, обгърнали понякога мрачното ми същество, аз съм извечен, ортодоксален, непопрaвим оптимист:))

image

image

image

image

image

image

image

image







Гласувай:
2



1. lupunel - y6eдeн cъм че cи непопрaвимo влю...
27.03.2009 19:58
y6eдeн cъм че cи непопрaвимo влю6eнa,не че e лoшo нo cи e paзxoд:)
цитирай
2. darkenedangel - Когато си вкопчен в смисъла...
27.03.2009 20:00
си в пуст и празен коридор обграден каменни виещи се нагоре стълби (неоспорни истини)

Когато това, за което си викал свише, не видиш... в очите...Тогава повярвай, че не можем да заповядваме.. попий сили от една топла усмива, но искрена осреща :)))

Много си хубава на тези снимки :)))
цитирай
3. анонимен - ортодоксален оптимист:
27.03.2009 20:01
Това ме впечатли много. Бъди такаа!
цитирай
4. sa6osladura - ...
27.03.2009 20:19
6patoв4ечeдke много си готинa:)
цитирай
5. cornflower - Теменуга,
28.03.2009 07:29
Усмихвай се повече, за да предизвикаш съдбата!
Виж, пролет е!
цитирай
6. cindy - Мисля,
28.03.2009 18:17
че прекалено много теоретизираш и търсиш смисъла навън, а еднствената равновесна точка е вътре в теб.
Но не ти казвам нищо ново :)
цитирай
7. kosara2008 - !!! харесвам те...!!!
30.03.2009 09:01
с всички твои сенки и съмнения, с твоите анализи и вдъховения...ти си истинска и пролетност витае...само на поглед е растояние...постингът, позицията ти и тези прелестни създания около теб...щастието е!отново и отново...

чакам с нетърпение да се гмурнеш...в твоята безпаметнобезбрежна обич и да пламне...всичко!:)-
цитирай
8. temenuga - Към lupunel:
30.03.2009 11:30
О, не! Не съм "непоправимо влюбена", за жалост...И как бих искала...Но явно не се получава по поръчка:)))
А когато си истински влюбен, разходите /от всякакво естество/ нямат никакво значение, защото времето просто се заърта в друг ритъм, но нейсе..:)) Кротувам си невлюбена и застопорена в реалността:)))
цитирай
9. temenuga - Към darkenedangel:
30.03.2009 11:39
Всъщност, така е...Не са приятни такива сблъсъци с неоспорими истини, но са доста поучителни...:)
В крайна сметка, свикнала съм и по-добре е да се сблъскаш с истинността на един нелицеприятен факт, отколкото да продължаваш да захранваш една лъжлива реалност...
Благодаря ти за мъдрите и добронамерени думи!
цитирай
10. temenuga - Към parasol:
30.03.2009 11:43
О, да, такава съм била винаги! Това ме е спасявало - без залитане към зависимости, антидепресанти или други подобни клопки. Разчитам само на собствения си неизчерпаем оптимизъм. Въпреки:)))
цитирай
11. temenuga - Към sa6osladura:
30.03.2009 11:44
Братовчеде! Искрено благодаря:))) Защо ли това "качество" ме е право пропорционално на някакъв вид щастийце /поне:))/ Шегувам се, доволна съм си от живота, напълно:) Пък всяко нещо с времето си:) Нали така:)))
цитирай
12. temenuga - Към cornflower:
30.03.2009 11:48
Разбира се! Усмихвам се колкото си може повече:)
Пролетта несигурно пристъпва след дългата изтощителна зима, но все пак са осезателни стъпките й:)...
Поздрави от морето /южното/ - към морето /северното/!:)))
цитирай
13. temenuga - Към cindy:
30.03.2009 11:52
Разбира се, че е така! НО равновесната точка вътре в мен предполага и една благоприятна конфигурация на случващото се около мен, както и на главните "действащи лица":))) Е, главната мъжка роля все липсва нещо, но какво пък, може би няма място в сценария точно сега за нея, не е дошъл моментът, или пък имам още някои уроци за научаване:)))
Поздрави!
цитирай
14. temenuga - Към bogoizbrania:
30.03.2009 11:59
Това е оттекващият сигнал на собственото съзнание, което, мултиплицира мощта и въздействеността си, посредством способността за саморефлексия и самовглеждане, за да се умножи енергията, сбрана в човешката мисъл, интуиция и воля. Бях ли разбираема:)))?
цитирай
15. temenuga - Към kosara2008:
30.03.2009 12:04
Ти си невероятно зареждаща, като разпръскващ топлина и сияйност светлинен лъч си!
Благодаря ти за куража!
Да, щастието е видимо около мен, имам го, макар и да липсва "безпаметнобезбрежна обич", както чудодейно си го казала...Не губя вярата, ще има:) Сигурна съм. А ако не, трябва да ми я измисли някой, и дай повярвам. Най-после:)))
Пращам ти усмивката си - преливаща от добро усещане и чувство!:)))
цитирай
16. sofiya - ...А си и готина,
30.03.2009 16:07
...на всичко отгоре, Теменуга! За съжаление, изглежда представителите на Адам или нямат очи, или страхотно се шубелисват от готини, умни и свободолюбиви жени. Предпочитат да си рият с онези мъничко по-посредствени женички с престилката, готварската книга или пък с онези с гротескните креватни изпълнения, сякаш изучени в бардаците....
Привет и бъди щастлива, приятелко!
цитирай
17. temenuga - Към bogoizbrania:
30.03.2009 16:52
Моля, но не мисля, че съм го казала на себе си, аз съм наясно, опитах се да обясня, явно не особено успешно...
цитирай
18. temenuga - Към sofiya:
30.03.2009 16:56
...Знаеш ли, повика ми сълзите неволно, а бях решила да не плача, защото нищо фатално не се се случило този път, а и никога всъщност. Аз не съм била влюбена, а мъжът просто се оказа малодушен използвач с характеристики на насилник. Просто нямаше начин, обърка адреса. Вече съм достатъчно зряла жена и ценя себе си, личното си пространство, както и хората, които зависят от мен и имат нужда от присъствието ми, за да си позволя да бъда обсебена на всички нива от човек, който не ме заслужава...
Иначе - права си за мъжките предпочитания, за жалост...Е, аз не искам всичко, не искам дори много. Просто някой да ме разбере, приеме и обикне. Както и аз - него. Просто е. Нима не е..., приятелко...
Благодаря ти за добрата дума! Нуждаех се.
цитирай
19. taratol - bogoizbrania, дамата ти обясни, а ...
30.03.2009 21:32
bogoizbrania, дамата ти обясни, а ти...
Може ли такова нещо, да не знаеш какво е "резонансна сила на съзнанието"

Захариева, надявам сте спокойна вече!
цитирай
20. sofiya - Колко точна квалификация за някои типове мъже....
01.04.2009 13:46
"малодушен използвач с характеристики на насилник" - и аз познавам такива. А що се отнася до това, че искаш и търсиш да обичаш и да бъдеш обичана от мъж, който те приема и разбира....ох, трудна работа е. Камбанарията ти е доста високо и трудно ще я достигне свесен мъж....Дано! ....Успех, Теменуга!
цитирай
21. virginblack - edin syvet moje li?
01.04.2009 17:31
nikoga ne si pozvolqvai da se vkop4va6 v kakvoto i da e, o6te po-malko v smisyla:) Nqma smisyl:)
цитирай
22. temenuga - Към taratol:
02.04.2009 11:52
:) Захариева е спокойна вече, да:)
А за резонансните сили на каквото и да било, в крайна сметка, това си е лично светоусещане и всеки има право да си го изразява както си иска, нали:) Пък, да му се не види, не мога по-просто да се изразявам, така ми идва отвътре на прима виста:), не съм гениална като Хемингуей, очевидно:)))
Поздрави!
цитирай
23. temenuga - Към sofiya:
02.04.2009 12:04
Да...За жалост този мъж се оказа точно с тези характеристики. Нищо, не съм била влюбена, за да страдам...Нито пък той, той определено търсеше други неща, а не любов. Съжалявам, сигурно съм рядко проклета жена, но наистина вече знам какво искам и заслужавам /може би/:))
Е, почти съм позагубила надежата, но я има, все пак, някъде мъждукаща вътре в мен:)
Благодаря ти още веднъж за разбиращото четене на моите думи!
цитирай
24. temenuga - Към virginblack:
02.04.2009 12:09
Всъщност, много права си отновно вкопчването:)
Просто бях в такъв момент, в който имах нужда да се вкопча в нещо, дори хипотетично, и най-лесното бе да си открия такова, дори изразено чрез думи като "смисъл":)
Иначе, да, човек трябва да е повече свободен електрон, отколкото застопорен или залепен за нещо или някого:)
Поздрави, с интерес чета разказите ти, потресаващи са и много искрени!
цитирай
25. coffeen - дъщеря ти
06.04.2009 22:56
е много много страхотна! това хлапе е невероятно, ти си щастливка и тя е щастливка!
цитирай
26. temenuga - Към coffeen:
06.04.2009 23:31
Да!!! Така е! Хлапето е невероятно, макар че днес, като се върнах от работа, сварих поредния опустошен компютър /с повредени букси за мишка и клавиатура:))/, но това не е болка за умиране, а и вече имам опит с гърмящи компютри, и то в много по-хард вариант:)
Иначе щерката се върна преди дни със сребърен медал от София от национален конкурс, лично Развигор Попов и Мими Иванова са я поздравили /били са и в журито/, така че съм си щастлива с нея, де:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2418010
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031